Σύμφωνα με το σκηνοθέτη της ταινίας Νόα Μπάουμπακ αναγνωρίζεις κάτι πραγματικά όταν εκείνο έχει χάσει το νόημα του και έχει διαλυθεί. Έτσι, μέσα από την αφηγηματική κατασκευή ενός διαζυγίου, ο σκηνοθέτης διηγείται μια ιστορία για έναν γάμο σε κρίση. «Το διαζύγιο χωρίζει τους ανθρώπους, την οικογένεια, την ιδιοκτησία αλλά και το χρόνο. Εγώ ήθελα, όμως, να δημιουργήσω μια διαφορετική ματιά πάνω σε αυτό», λέει ο Μπάουμπακ.
Η ταινία ξεκινάει με δυο ιστορίες: την ιστορία του Τσάρλι (ο υποψήφιος για Όσκαρ Άνταμ Ντράιβερ, Paterson, Ο Άνθρωπος που Σκότωσε τον Δον Κιχώτη ) και την ιστορία της Νικόλ (η υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Σκάρλετ Γιόχανσον, Χαμένοι στη Μετάφραση, MatchPoint). Όπως, όμως, η ταινία προχωράει και αναμειγνύονται και οι δικηγόροι, τα νοήματα των ιστοριών αλλάζουν. Αρχίζουν να μοιάζουν με νομικές διαμάχες και η αλήθεια τείνει να διαστρεβλώνεται. Μοιάζει με ένα αγώνα ποιος θα δώσει τον σωστό ορισμό του γάμου.