ANON

ANON

ANON

ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Σκηνοθεσία: ΑΝΤΡΙΟΥ ΝΙΚΟΛ
Σενάριο: ΑΝΤΡΙΟΥ ΝΙΚΟΛ
Ηθοποιοί: ΑΜΑΝΤΑ ΣΕΪΦΡΙΝΤ, ΚΛΑΪΒ ΟΟΥΕΝ, ΚΟΛΜ ΦΙΟΡΕ, ΣΟΝΙΑ ΓΟΥΑΛΓΚΕΡ, ΜΑΡΚ Ο' ΜΠΡΑΪΑΝ, ΙΝΤΟ ΓΚΟΛΝΤΜΠΕΡΓΚ
Διάρκεια: 100 λεπτά
Πρεμιέρα: Πέμπτη, 3 Μαΐου 2018
Χρονολογία παραγωγής: 2018
Είδος ταινίας: ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Χώρα παραγωγής: ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Καταλληλότητα ταινίας: ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 18 ΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Στο προσεχές μέλλον δεν υπάρχει ιδιωτική ζωή ή ανωνυμία. Όλες οι προσωπικές στιγμές καταγράφονται και το έγκλημα φθίνει. Στην απόπειρα του να ρίξει φως σε μια σειρά από φόνους, ο αστυνομικός Σαλ Φρίλαντ (Κλάιβ Όουεν) πέφτει πάνω σε μια νεαρή γυναίκα (Αμάντα Σέιφριντ), η οποία δεν έχει κανένα ψηφιακό αποτύπωμα και άρα είναι αόρατη στο σύστημα. Η μυστηριώδης γυναίκα γνωστή ως The Girl, δεν έχει ταυτότητα, ιστορία ή οποιοδήποτε αρχείο. Ο Σαλ πρέπει να την εντοπίσει πριν γίνει ο ίδιος το επόμενο θύμα.

TRIVIA

Το «Anon» διηγείται την ιστορία του Σαλ Φρίλαντ, ενός αστυνομικού που πρέπει να λύσει μια σειρά δολοφονιών που μοιάζουν να συνδέονται. Στο κοντινό μέλλον, όμως, κάθε ντετέκτιβ έχει ένα πλεονέκτημα, αφού οι ζωές όλων καταγράφονται εξονυχιστικά και φορτώνονται στον Αιθέρα, στον οποίο έχει πρόσβαση η αστυνομία. Κανένας και τίποτα δεν μένει στην ανωνυμία, αφού ακόμα και όταν περπατάς στον δρόμο κάθε άνθρωπος που βλέπεις, το ρολόι που φοράει, το μαγαζί που αγόρασε το αυτοκίνητο του, εμφανίζονται. Η πληροφορία είναι περιρρέουσα. Η ιδιωτικότητα όπως την ξέρουμε σήμερα έχει εκλείψει εντελώς και έτσι η εγκληματικότητα φθίνει. Χωρίς το καταφύγιο της ανωνυμίας, η εγκληματική δραστηριότητα περιορίζεται σε μικροεγκλήματα και πολύ σπάνια προκύπτουν σοβαρά εγκλήματα, κι αυτά συνήθως σε στιγμές πάθους. Τα ενοχοποιητικά στοιχεία είναι τόσο εύκολα προσβάσιμα από την αστυνομία που έχει καταλήξει να κάνει κυρίως γραφειοκρατική δουλειά. Ο ρόλος της είναι πιο πολύ συμβολικός. Οι χρονοβόρες διαδικασίες απόδοσης δικαιοσύνης έχουν καταρρεύσει αφού είναι πια πολύ εύκολες, σαν να κατεβάζεις μία ταινία στο διαδίκτυο.

Ο Φρίλαντ πολύ γρήγορα καταλαβαίνει ότι στις δολοφονίες αυτές υπάρχει ένα στοιχείο που υπονοεί ένα μεγάλο ρήγμα στο σύστημα. Κάποιος έχει καταφέρει να χακάρει τον Αιθέρα και να μοντάρει τα αρχεία, αντικαθιστώντας στιγμές με αδιάφορη δραστηριότητα για να καλύψει εγκλήματα. Ο Φρίλαντ είναι πολύ πιεσμένος και παράλληλα έχει μία παράξενη εμπειρία. Μία μέρα περνάει από δίπλα του μία γυναίκα που δεν έχει φάκελο. Πρέπει να τη ξαναβρεί, ακόμα κι αν στην ψηφιακή πραγματικότητα δεν υπάρχει πουθενά.

 

 

EXTRA

NEWSLETTER
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου
για να λαμβάνεις το newsletter μας!